Astra Sport Bets

Astra Sport Bets - Pariuri Sportive de calitate

Bet365

Anul viitor va fi la fel de dificil ca şi 2009 pentru industria auto, spune Ghosn

Directorul executiv al Renault, Carlos Ghosn, estimează că 2010 va fi "la fel de dificil ca 2009", în contextul în care criza din industria auto
va continua să afecteze acest sector, scrie Reuters.

Ghosn, care conduce şi partenerul nipon al Renault, Nissan Motor Co, se aşteaptă ca Europa să fie printre ultimele regiuni din lume care să revină pe creştere, alături de Japonia.

Acesta a spus că a vândut circa 180.000 de maşini în iunie. De asemenea, Ghosn a spus că grupul va începe să ramburseze creditul
de 3 miliarde euro primit de la guvernul francez în 2009. Compania
rivală PSA Peugeot Citroen a primit un credit identic din partea statului.

Renault a investit în România 1,5 miliarde de euro de la preluarea Dacia, în 1999, şi are, în prezent, 18.000 de salariaţi, generând alte 130.000 de locuri de muncă în industria pe orizontală.

Platforma de la Mioveni a devenit cel mai important centru de producţie din cadrul grupului Renault, aici fiind concentrate o uzină vehicule
, cu o capacitate de 350.000 unităţi/an, o uzină mecanică specializată în producţia de motoare, cutii de viteze şi transmisii, şi cel mai mare centru logistic din cadrul grupului Renault.

Din 2006 a fost deschis cel mai important centru de inginerie al grupului Renault din afara Franţei – Renault Technologie Roumanie. Centrul de design al acestuia este singurul deschis de un constructor în Europa Centrală şi de Est, iar din 2010 va deveni funcţional, în perimetrul oraşului Titu, şi centrul de testare ale cărui lucrări de construcţie sunt în derulare.

Blog Archive

Astra Sport Betting: Anul viitor va fi la fel de dificil ca şi 2009 pentru industria auto, spune Ghosn
Astra Sport Betting: Anul viitor va fi la fel de dificil ca şi 2009 pentru industria auto, spune Ghosn
Astra Sport Betting: Anul viitor va fi la fel de dificil ca şi 2009 pentru industria auto, spune Ghosn
Astra Sport Betting: Anul viitor va fi la fel de dificil ca şi 2009 pentru industria auto, spune Ghosn