Astra Sport Bets

Astra Sport Bets - Pariuri Sportive de calitate

Bet365

George Copos: Am vorbit cu Rednic şi nu pleacă de la Rapid

Patronul Rapidului, George Copos, a declarat astăzi, pentru NewsIn, că a discutat cu Mircea Rednic până dimineaţă, iar tehnicianul va reveni asupra deciziei de a demisiona.

"Am vorbit cu Rednic până la ora 3:30 şi nu pleacă de la Rapid. Mircea Rednic ştie foarte bine că am fost alături de el în momente grele. Mi-am deschis pieptul în faţa celor care îl contestau vehement pe Mircea Rednic", a declarat George Copos.

Întrebat cât de afectat este antrenorul după evenimentele petrecute la derby-ul cu Steaua, George Copos a spus: "Mircea Rednic este un om special, o persoană deosebită. Şi-a dorit foarte mult să câştige acest derby. Mai mult, el se gândeşte la munca jucătorilor. Cred că nu a uitat că l-am ajutat şi nu va pleca".

Antrenorul Rapidului, Mircea Rednic, a anunţat joi, după meciul cu Steaua, întrerupt în minutul 74, că aceasta a fost ultima sa partidă ca tehnician al giuleştenilor, lăsând să se înţeleagă că va demisiona.

Arbitrul Alexandru Deaconu a întrerupt meciul de joi Rapid-Steaua, în minutul 74, după ce a fost lovit cu un obiect aruncat din tribune, la scorul de 1-0 pentru giuleşteni.